Aby skutecznie przekonywać ludzi do aktywności fizycznej i mądrego odżywiania się, potrzebna była prawdziwa rewolucja. Społeczeństwa bogate i bogacące się, skupione często na pracy w pozycji siedzącej, jedzą wysoko przetworzoną żywność lub jedzenie typu fastfood. Dopiero pojawienie się zupełnie nowych idoli i celebrytów, którzy wzięli na siebie ciężar promowania nowego sposobu odżywiania się i bycia, doprowadziło do wykształcenia się w bardziej rozwiniętych społecznościach wewnętrznej potrzeby bycia lepszym. A to bycie lepszym w dużej mierze wiąże się z samopoczuciem, zdrowiem, pozycją społeczną i wyglądem – nie ma zaś lepszego i bardziej skutecznego sposobu na zapanowanie nad tymi wszystkimi elementami ludzkiego ciała i umysłu, jak racjonalne odżywianie się. Dopiero jednak pojawienie się dziesiątek gwiazd światowego formatu, które mogłyby przekonać masy do pracy nad sobą, przyczyniło się do wytworzenia swoistego trendu zdrowego życia. Za takimi ludźmi i ich wskazówkami na temat codziennego jedzenia i aktywnego życia podążają dzisiaj miliony odbiorców.